I’ve made 9 Open Source Projects in 30 Days and it has been an amazing experience

Webontwerper / ontwikkelaar. Ik ben dol op grid-systemen, typografie en CSS-frameworks! Auteur van http://t.co/Xza8WPGP en http://t.co/VinmKfWC
18 juni·3 min gelezen

Ik heb 9 Open Source-projecten gemaakt in 30 dagen en het was een geweldige ervaring

Begin met markeren

Ik was niet van plan om 10 projecten te maken, ik ben er net mee begonnen. Toen fonkelden nieuwe ideeën en dit gebeurde:

  1. 1nanoJS  - Minimale zelfstandige JS-bibliotheek voor DOM-manipulatie
nanoJS - JS DOM-bibliotheek

https://github.com/vladocar/nanoJS

2) SMART CSS-GRID - CSS-raamwerk

SMART CSS-GRID

3) Flexy CSS Framework

Flexy is minimaal CSS-framework gemaakt met Flex

4) Katana.scss - scherp CSS-lay- outsysteem gemaakt met Flexbox

5) Ketelplaat README.md-sjabloon voor GitHub of GitLab

6) $ npm ik hou van jou ook

npm hou van ons. we houden er weer van.

7) 60 GS - rastersysteem

8) Micro CSS Reset  - Minimale barebone CSS-reset

9) Minimal Notes -webapp samenstellen met Vue.js

Alle projecten worden gerealiseerd onder MIT-licentie.

Wat heb ik van deze ervaring geleerd?

Ik maak al meer dan 10 jaar open source-projecten, maar voordat er niet veel interactie was met de code. Het enige dat mensen deden, was het downloaden van de code en sommige maakten opmerkingen van mijn blog.

Vandaag is het super eenvoudig om bij te dragen aan de hoofdcode met de hulp van Git en GitHub (GitLab, BitBucket). Alle projecten zijn echt open omdat ze gemaakt zijn met de hulp van vele ontwikkelaars. GitHub maakte dingen gemakkelijk en intuïtief, geen wonder dat het voor $ 7,5 miljard werd verkocht.

Het leuke is dat je op veel manieren kunt bijdragen, niet alleen met de code. Er zijn ontwikkelaars die hebben bijgedragen met Logo, sommigen hebben geholpen met de documentatie, sommigen corrigeerden mijn spelling en schrijven. Er waren ook veel bijdragen met suggesties, testen en natuurlijk de code.

Alle projecten werden beter dan ooit met de hulp van de gemeenschap. Alle projecten zijn niet langer van mij en hebben hun eigen "levenspad", ik ben slechts de gids.

Een ander onverwacht iets dat ik heb meegemaakt is een boost in mijn productiviteit, creativiteit en geluk.

Volg mij op GitHub, ik maak nieuwe dingen.

Vind je het leuk wat je leest? Geef Vladimir Carrer een applaus.

Van een snelle juichstem tot een staande ovatie, klap in om te laten zien hoeveel je van dit verhaal hebt genoten.

  • Vladimir Carrer

    Webontwerper / ontwikkelaar. Ik ben dol op grid-systemen, typografie en CSS-frameworks! Auteur van http://t.co/Xza8WPGP en http://t.co/VinmKfWC

  • Responses
    Be the first to write a response…
    Samen Online