Customers Don't Want Content - They Want a Better Path - chrisbrogan.com

26 april 2018/

Klanten willen geen inhoud - ze willen een beter pad

Ik help bedrijven technologie te gebruiken om betere klantinteracties te stimuleren. Ik help bedrijven meer klanten te verdienen. De meest gebruikelijke manier waarop mensen mij in dienst hebben, is door hen te helpen bij het opzetten van projecten voor contentmarketing, hun bestaande uit te breiden of in het algemeen hun marketing-, verkoop- en communicatie-inspanningen in iets effectiever te veranderen.

Nou raad eens wat?

De klant wil geen inhoud - ze willen een beter pad

De reden dat ik zo optimistisch ben over AI, blockchain, chatbots, IoT en videomedia voor de toekomst van het bedrijf, is dat deze technologieën in alle gevallen kunnen worden toegepast om het succes van de reis van een klant van prospect naar zo-happy- te verbeteren. ze-verwijzen-mensen niveaus.

Hier is een eenvoudige. Parkeerplaatsen. De centrale parkeerplaats van Logan Airport in Boston is een dierentuin. Het is heel moeilijk om een ​​plek te vinden, zelfs als je extra betaalt voor "Logan Express." En toch gingen mijn zoon en ik naar een met sensoren gevulde parkeerplaats in Braintree die me op elk niveau vertelde hoeveel plaatsen ik zou kunnen vinden. Dit is in realtime bijgewerkt. Hoe? Sensoren. Gemakkelijk. Een paar dollar per sensor en misschien $ 100.000 totaal voor het project, inclusief de software. (Dat klinkt veel, maar als het de handel en tevredenheid verbetert, is dat dan niet de moeite waard?)

Dat project is niet inhoudelijk. Het is echt grindy-basistechnologie. En toch, een klant zou VEEL gelukkiger zijn met zoiets geïnstalleerd.

Inhoud is alleen nuttig als het nuttig is

Ik typ dit bij een Dunkin Donuts op het vliegveld. Ik vroeg mezelf af welke inhoud een klant eigenlijk zou willen hebben in verband met koffie, donuts en wat ze nog meer verkopen. Mijn gedachten waren: "Een gids om in Dunkins te sluipen terwijl je op dieet bent." Ik dacht dat dat leuk zou zijn. Video plus een downloadbare PDF zou leuk zijn. Rechts?

Maar soms heeft een klant geen inhoud nodig. Ze hebben een oplossing nodig. Ze hebben iets nodig om beter te werken / sneller / duidelijker. Ze hebben VAAK meer communicatie nodig. Ze hebben VAAK meer ondersteuning nodig. Ze hebben VAAK een beter idee nodig van hoe ze voor hen iets onnatuurlijks moeten doen.

Inhoud is slechts een van de marketingtools die een bedrijf nodig heeft

Ik denk dat er een voordeel is voor de inhoud. Maar ik denk dat er een enorme kans is om de klantervaring zo veel beter te maken met content * EN * sommige van deze opkomende technologieën. Een echt goed uitgevoerde chatbot kan de interacties tussen klanten enorm veranderen. Steminterface is hier of u het gebruikt of niet, en het opent veel nieuwe potentiële use cases voor u. Blockchain gemengd met het internet der dingen en al die heerlijke sensoren betekent dat je geweldige nieuwe klantinteracties kunt bouwen die snel zijn, met minder wrijving, en die iedereen op een betere manier van dienst zijn.

Natuurlijk, maak een geweldig stuk inhoud dat iemand inschakelt en opvoedt en hen slimmer maakt. Maar de tijd is nu om verder te kijken dan contentmarketing, digitale marketing, socialemediamarketing en * just * marketing als een manier om meer omzet te genereren en meer klanten te behouden.

What's next is here nu, en het is jouw taak om het te laten werken. Duik in en begin met leren, begin met het tekenen van je paden voor klantervaringen en als je vastloopt, stuur me dan een bericht . Ik kan helpen.

Chris Brogan

CEO van Owner Media Group

Wil je je bedrijf laten groeien?

Ga elke week met me mee voor wat magie. Ik beloof dat dit het beste is van wat ik doe.

supporters:





Chris Brogan

ChrisBrogan.com draait op het Rainmaker Platform .

Alle inhoud Creative Commons licentie . ChrisBrogan.com.